Академія інтелекту СКАРБ
Спортивний Клуб: Аеробіка Розуму - Бридж

Бридж клуб 2х2. Зустріч 16-а




                                                ЗУСТРІЧ ШІСТНАДЦЯТА

 

                               ЕЛЕМЕНТИ РОЗІГРАШУ

                                                      (Продовження)

 

   Досі ми займалися  одержанням взяток на фігури й вироблені блотки.

Джерелом взяток можуть також бути убитки, якщо грається козир­ний контракт.

Обговорюючи основні засади тор­гівлі, ми підкреслювали, що як козирну обираємо

тільки ту масть, в якій разом із партнером маємо мі­німум вісім карт   (це називається «фіт»).

Зрозуміло, чим більше буде у нас козирів, тим краще. Оскільки маємо козирів  більше,

ніж противники, козирний контракт, як правило, починаємо розігрувати з того,

що стягуємо козирі захисни­ків.

Ось типовий приклад:

 

п- ТК5                N              п-Дб2

ч- ТДВ1097   W      E          ч- К32

б- 86                  S              б- Т732

т- 95                                   т- В86

 

З позиції W зігруються 4 чирви після атаки  бубновим королем.

Ви­конання контракту гарантоване: шість взяток козирних,

три пікових і одна бубнова — всього десять, або саме стільки, скільки треба.

Тому, не ва­гаючись, беремо першу взятку буб­новим тузом і приступаємо до

стягування козирів. І тільки тоді, коли захисники не матимуть жодної чир­ви,

відберемо свої пікові взятки. Не раніше!

Завжди пам'ятаймо  популярний старовинний вислів:

«У Лондоні лор­ди ходили без чобіт, бо не стягува­ли козирів».

Козирі повинні вберегти нас від втрати взяток у тих мастях,

в яких не маємо фігур і більшої кількості карт.

 

Погляньмо на таку роздачу:

                        п- 7

                        ч- ТК64

                        б- ТД976

                        т- К83

        п- ТК3         N            п- ДВ10964

        ч- 82       W      E       ч- 973

        б- 103          S           б- 842

        т- 1098654                т- 2

                         п- 832

                         ч- ДВ105

                         б- КВ5

                         т- ТД7

 

Якби   з  позиції S розігрувався контракт без козиря, то пара NS

змогла б реалізувати лише 1 б/к, тобто мати загалом сім взяток,

бо вістуючі візьмуть спочатку шість взяток пі­кових.

Між тим оптимальним конт­рактом для пари NS є чирвовий шлемік

(12 взяток при козирі чирва), який неможливо програти:

захисники візьмуть лише одну взятку - в пі­ках - і більше жодної.

Друга пі­ка буде вбита козирем на столі, піс­ля цього насамперед

стягнемо у віс­туючих усі козирі, а далі використаємо хороші трефи і бубну.

Іншим способом  козирної гри є одержання взяток шляхом убивання

карт у тих мастях, яких не маємо в руці чи на столі.

Увага! Убитки приносять нам додаткові взятки, якщо вбиватимемо там,

де маємо менше козирів.

Ось приклад:

 

         п- ТКДВ9        N            п- 1063

         ч- Т42         W     E       ч- 5

         б- 7                 S           б- Т9854

         т- К976                         т- Т532

 

Розігруємо 4 піки з руки W після атаки бубновим королем.

Оптимальний розіграш: беремо першу взятку тузом на столі й граємо

п'ятіркою чирви до туза в руці. Убиваємо чирвову двійку козирем на столі й

по­вертаємося в руку козирною фігурою. Знову вбиваємо чирву пікою на столі.

Убиваємо бубну пікою в руці й відбираємо козирі. Чи дала нам убитка бубни в руку

додаткову взятку? Жодної, бо козирна фігура й так одержувала взятку.

Тому з успіхом могли б, заміть убитки   бубнової, повернутися в руку королем треф -

ефект був би таким же.

 

Ще одним способом розігрування козирного контракту й гра на двосто­ронні убитки.

Не відбираємо зовсім козирів у захисників, натомість усі свої козирі використовуємо

для одер­жання взяток.

 

Вправа. Після атаки королем треф граємо з позиції S піковий контракт.

Скільки взяток зможемо одержати і яким чином слід розігрувати,

щоб результат був найкращім?

Ось розклад карт:

 

                        п- ДВ2

                        ч- Т7532

                        б- ТК54

                        т- 10

         п- 9               N         п- 8765

         ч- КВ94    W      E     ч- Д86

         б- В832         S         б- Д106

         т- КДВ9                    т- 754

                        п- ТК1053

                        ч- 10

                        б- 97

                        т- Т8632

 

Відповідь. Після такої атаки мож­на виграти піковий шлемік. 

Опти­мальний   розіграш:   короля треф б'ємо тузом у руці,  

блотку треф убиваємо на столі. Стягуємо чирвово­го туза і вбиваємо чирву в руці.

Виходимо  бубновою  дев'яткою до короля на столі, відігруємо бубново­го туза.

Чирвову блотку зі столу вбиваємо козирною п'ятіркою.

На цей момент у нас залишилися старші ко­зирі. Використовуємо їх,

убиваючи трефу на столі, а чирву в руці.

 

Зауважимо, що на початковій стадії гри на двосторонні убитки слід відібрати взятки

у третій боковій «не козирній»   масті (в наведеному прикладі - у бубні).

Якби ми цього не зробили, захисники могли б позбутися карт цієї масті і

наприкін­ці використати свої козирі.

 

Директор   "Бридж-

клубу "2х2"

Ю. ШАПОВАЛОВ.

("Слобідський край"

від 18 квітня 1991р.)



Создан 10 июн 2018



  Комментарии       
Имя или Email


При указании email на него будут отправляться ответы
Как имя будет использована первая часть email до @
Сам email нигде не отображается!
Зарегистрируйтесь, чтобы писать под своим ником
"Самая большая роскошь на свете - это роскошь человеческого общения." (Антуан де Сент-Экзюпери)